شرایط جدید رزرو تالار عروسی چیست؟

رزرو باغ عروسی

برنا نیوز

اگر شما هم در انتخاب تالار عروسی یا باغ عروسی مردد هستید و می‌خواهید اطلاعات بیشتری درخصوص تالار پذیرایی و نکات مربوط به رزرو آن داشته باشید، در ادامه ما را همراهی کنید.


اگر شما هم در انتخاب تالار عروسی یا باغ عروسی مردد هستید و می‌خواهید اطلاعات بیشتری درخصوص تالار پذیرایی و نکات مربوط به رزرو آن داشته باشید، در ادامه ما را همراهی کنید. تالار عروسی مکانی باشکوه و مجلل برای برگزاری جشن‌هایی چون عروسی، عقد و دیگر مراسم که سقف آن پوشیده است. که در این پست شرایط رزرو تالار را میتوانید مطالعه کنید.



همچنین برنامه‌ها در تالارهای پذیرایی با نظم بیشتری انجام می‌گیرد و برای تازه عروس و دامادهایی که تعداد مهمان آن‌ها بسیار نیست، می‌تواند بهترین انتخاب باشد.



شرایط رزرو تالار چگونه است؟
پس متوجه شدیم که تالار پذیرایی چیست؛ اکنون باید بدانیم شرایط رزرو تالار چگونه است و به چه عواملی بستگی دارد.

این نکات عبارت است از:

میزان بودجه
اولین موردی که باید در مبحث شرایط رزرو درنظر بگیرید، میزان بودجه مورد نظر خود است، زیرا علاوه بر جدابودن قیمت ورودی‌های تالار عروسی از دیگر خدمات، قیمت نهایی رزرو تالار وابسته به عوامل مهمی چون نحوه گل‌آرایی و تزئین دکوراسیون، میزان محبوبیت و محل تالار پذیرایی، نحوه پذیرایی و منوی آن مانند نوشیدنی و دسر، سلف سرویس بودن، برخورداری از گروه موسیقی و برنامه‌های جانبی دیگر چون آتش‌بازی، داشتن سلف‌سرویس، منو غذاهای مربوط به شام و کیفیت آن‌ها، می‌باشد.

میزان ظرفیت تالار
بعد از تعیین بودجه و مشخص کردن انتظارات مورد نیاز خود از یک تالار پذیرایی، باید به تعداد مهمان‌های خود دقت بسیاری داشته باشید؛ زیرا در برخی مواد علاوه بر پرداخت هزینه بیشتر، قسمت اعظمی از تالار نسبت به کم بودن مهمان‌ها یا شما خالی مانده که این مورد جلوه زیبایی به فضای عروسی شما نمی‌بخشد.

همچنین اگر تعداد مهمان‌های انتخابی شما نیز بیشتر از ظرفیت تالار رزروشده باشد، علاوه بر نبودن فضایی زیبا از عروسی، باعث دلخوری و ناراحتی مهمان‌ها به علت کمبود جا نیز می‌شود.

امکانات تالار
یکی دیگر از مهم‌ترین موارد برای رزرو تالار پذیرایی، بحث امکانات آن است.

در این بخش شما باید موارد مهمی چون وجود یا عدم وجود پارکینگ، جایگاه عروس و داماد و نحوه طراحی آن، راحت بودن میز و صندلی برای مهمان‌ها، داشتن دیگر امکاناتی چون وجود آلاچیق و جایگاه ویژه برای عکاسی با مهمان‌ها و چگونگی تزیین تالار را در نظر بگیرد.

علاوه‌بر این باید از مدیریت بپرسید در صورت نبود پارکینگ آیا مهمان‌ها برای پارک ماشین با مشکل مواجه می‌شوند یا خیر؟

نحوه ارائه خدمات
قطعا یکی از مواردی که این شب را برای میهمانان خاطره انگیز و به یادماندنی‌تر می‌کند، چگونگی ارائه خدمات به آن‌ها است.

به همین خاطر قبل از رزرو تالار باید این سوال را بپرسید که برخورد و نحوه خدمت‌رسانی پرسنل چگونه بوده و آیا تعداد پرسنل حاضر در تالار جوابگوی پذیرایی از تعداد مهمان‌های شما می‌باشد یا خیر؟

بررسی اتاق پُرُو و سرویس بهداشتی
یکی دیگر از موارد در پاسخ به سوال شرایط رزرو تالار چگونه است، بررسی دو مکان مهم و ضروری در طول مراسم یعنی اتاق تعویض لباس و سرویس بهداشتی است.

از جمله مواردی که باید یک سرویس بهداشتی خوب از آن برخوردار باشد، شامل موارد چون وجود سرویس فرنگی و ایرانی، توشه نگه‌دار در محل، دستگاه و دستگاه خشک‌کن دست، دستمال رولی و تعداد سرویس‌ها در بخش مردانه و زنانه می‌باشد.

اما اتاق تعویض لباس نیز باید شرایط مناسب برای مهمانان داشته باشد که از مهم‌ترین آن می‌توان وجود نور کافی، وجود آینه قدی به تعداد مناسب، وجود کمد و محلی برای آویزان کردن لباس و کوچک یا بزرگ بودن اتاق را نام برد.

سیستم برق اضطراری
یکی دیگر از نکاتی که باید توجه کنید، پیش‌بینی اتفاقات غیرمنتظره است، یعنی از وجود سیستم برق اضطراری تالار پذیرایی مطمئن شوید تا در صورت قطعی برق ناگهانی، زیباترین شب زندگی شما بهم نخورد.

سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی
بسته به اینکه شما چه فصلی را برای عروسی خود انتخاب می‌کنید، باید به یکی دیگر از مهم‌ترین مسائل رزرو تالار یعنی برخورداری از سیستم‌های گرمایشی، سرمایشی و تهویه مناسب تالار، اطمینان پیدا کنید.

اگر مراسم شما در فصل تابستان برگزار شود و تالار از سیستم سرمایشی خوبی برخوردار نباشد، این مورد باعث کلافگی مهمان‌ها، تعریق زیاد و بهم خوردن میکاپ آن‌ها و عروس خانم و در نهایت تهدید آسایش و راحتی شما و مهمانان می‌گردد.

همچنین نبود سیستم گرمایشی مناسب در فصل سرد سال نیز ممکن است موجب سرماخوردگی مهمانان بخ خصوص کودکان شود.

چگونگی تعهدات تالار
یکی دیگر از مواردی که باید دقت بسیاری داشته باشید، تعهدات تالار در هنگام عقد قرارداد است؛ شما باید مفاد موجود در قرارداد را به دقت خوانده و در مورد مسائلی چون شرایط فسخ قرراداد، مسئولیت تالار در برابر اشیا گمشده، مبلغ استرداد در صورت فسخ قرارداد، زمان پرداخت مابقی هزینه و دیگر سوالات این چنینی که در عقد قرارداد مهم می‌باشد به جستجو و بررسی آن بپردازید.

عقد هم یکی از موارد مهمی است که میتوانید قبل از رزرو تالار ، سالن عقد مورد نظر خود را پیدا کنید.

تالار پذیرایی چیست ؟ شرایط رزرو تالار چگونه است؟
با رسیدن به انتهای مبحث تالار پذیرایی چیست و شرایط رزرو تالار چگونه است، می‌خواهیم به یکسری از نکات مهم دیگر اشاره کنیم.

از دیگر مواردی که باید نسبت به رزرو یک غذا سخت‌گیر باشید، بررسی کیفیت غذا و منوی سرو آن، لوکسین تالار از نظر نبود ترافیک سنگین و میزان مسافت آن، مشخص کردن تاریخ رزرو تالار و اقدام برای آن از چندماه قبل برای تاریخ انتخابی و برخورداری از حق انتخاب گروه موسیقی، است.

در نهایت اگر بازهم سوالی در این خصوص دارید، در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید و یا با کارشناسان ما درخصوص رزرو و شرایط آن تماس حاصل فرمایید.